Pátek, 30. září 2011

Amsterdam Marathon - Týden 15 (19.9.-25.9.)

To se to jinak běhá, když nic nebolí!

Celý týden vyšel úplně podle mých představ. Super pocit z běhání, nic mě nebolelo, ani neomezovalo, prostě pohoda. Navíc v tomto počasí si člověk ten běh může opravdu naplno vychutnat. Karolínka byla ve škole v přírodě, takže byl čas chodit i na ranní krátké výklusy, což se ukázalo jako výborná věc. Ráno se člověk pěkně nastartuje, vyžene únavu z nohou z předešlého dne a celý den pak je taková větší pohoda, nakonec se večer i pocitově lépe běží. Takže pondělí ráno i večer jen lehký volný běh, v úterý ráno volný běh, po práci pak v mírném tempu pohodových 14km se svižným koncem. Ve středu se mi do plánovaných intervalů moc nechtělo + jsem měl trošku zatuhlé nohy, tak jsem si dal jen 16km volný běh. Čtvrtek, pěkně odpočatý jsem na to poměrně pozdě večer vlítnul, od zimy poprvé s čelovkou. No jelo to parádně, slušné stupňované tempo bez většího úsilí, po 24km se mi vůbec nechtělo domů. Někdy to prostě sedne. V pátek opět ráno 6km výklus + odpoledne odložené intervaly z úterý (v mírně zvlněném terénu). V sobotu 13km v mírném tempu ke konci vložených 6 rovinek, večer saunička v Úvalech. V neděli jsem místo tradičních Běchovic dal raději přednost dlouhému běhu. Myslím že s ohledem na ne úplně ideální průběh celé mé přípravy na AM to je asi správné. Dlouhý běh ve "slušném" tempu mi na maraton dá asi víc. Dlouhý běh se docela povedl.

Další plány před závodem podzimu

Do Amsterdamu chybí již jen 3 týdny. Co je natrénováno, to je natrénováno a dál už se toho asi navíc moc nestihne. Takže plán na tyto 3 týdny je jasný: snažit se vyladit formu, pomalu ubírat km a zachovat intenzitu z posledních tréninků. Občas přidávat rovinky a i nějaké ty intervaly. V sobotu 1.10. testovací závod Běh kokořínským údolím (25km) běžet rovnoměrně celý v plánovaném tempu maratonu (pokud budou přebytek sil, tak vystupňovat konec). Dobrý test před AM, jak na tom skutečně jsem. Poslední týden asi opět zařadím superkompenzační dietu. Do středy 12.10.(vrcholí hladovění + půst + test tempa TM + večer masáž) to teda bude ještě trošku dřina, pak už jen odpočinek.

Souhrn

Týden 15 (19.9.-25.9.)
 TréninkKomentář
Po 6km@29:19 + 10km@50:01Ráno i večer OK
Út 6km@29:08 + 14km@58:16Ráno OK, večer super běh, 3km@(12:57, 12:37, 12:38, 12:27) + 2km@7:36
St 16km@1:19:24Lehká celková únava, volný běh místo intervalů
Čt 24km@1:44:04Super trénink, porpvé s čelovkou, 3km@(14:20, 13:57, 13:34, 13:33, 12:42, 12:25, 12:03, 11:29)
6km@29:48 + 16km@1:11:27Ráno výklus, večer 8km@38:50 + 5x1km@(3:37, 3:38, 3:33, 3:40, 3:35) + 3km@14:31
So 13km@55:21OK + 6 rovinek + sauna
Ne 32km@2:16:22OK - 16km@(1:09:40,1:06:42)
Celkem: 143km@10:43:10, ø4:30/km

Hodnocení

Super týden po všech stránkách, výborný pocit.
Bez posilování